Visszaküldés & Visszatérítés

Visszaküldési szándék esetén kérjük töltsd ki a kapcsolatfelvételi űrlapot Kapcsolat oldalunkon ‘Visszaküldés’ tárgy megnevezéssel, és írd meg a rendelésszámodat, a nevedet, és a visszaküldés okát.

  • Károk – Ha terméked sérült, vagy szállításkor hibáson érkezik – ingyenes termékcserét ajánlunk fel.
  • 14 napos ingyenes visszaküldés – 14 napos visszaküldési és cserepolitikánk van, a termék megérkeztétől számolva.
  • Visszaküldési csomag – Ahhoz, hogy visszatérítésben részesülj, a terméket az eredeti csomagolásában kell visszaküldened.
  • Visszaküldési igazolás Erősen ajánljuk a termékfeladás igazolásának megőrzését annak érdekében, hogy megelőzzük “az eltűnt csomag” szituációját.
  • Szállítási dokumentum – Felhívjuk figyelmedet arra, hogy az ügyfél felelős szállítási dokumentumot igényelni az eladótól a visszaküldött termékekért.
  • Visszatérítés státusza– Amikor megkaptuk és megvizsgáltuk a visszaküldött terméket megerősítő üzenetet küldünk, hogy tájékoztassunk a csere vagy visszatérítés állapotáról.
  • Visszatérítés feldolgozása – Ha a visszatérítést jóváhagyjuk, rögtön feldolgozásra kerül, és nem sokkal később jóváírjuk az összeget az eredeti fizetési módnak megfelelően.
ECARGO
Scroll to Top