Visszaküldési szándék esetén kérjük töltsd ki a kapcsolatfelvételi űrlapot Kapcsolat oldalunkon ‘Visszaküldés’ tárgy megnevezéssel, és írd meg a rendelésszámodat, a nevedet, és a visszaküldés okát.
- Károk – Ha terméked sérült, vagy szállításkor hibáson érkezik – ingyenes termékcserét ajánlunk fel.
- 14 napos ingyenes visszaküldés – 14 napos visszaküldési és cserepolitikánk van, a termék megérkeztétől számolva.
- Visszaküldési csomag – Ahhoz, hogy visszatérítésben részesülj, a terméket az eredeti csomagolásában kell visszaküldened.
- Visszaküldési igazolás – Erősen ajánljuk a termékfeladás igazolásának megőrzését annak érdekében, hogy megelőzzük “az eltűnt csomag” szituációját.
- Szállítási dokumentum – Felhívjuk figyelmedet arra, hogy az ügyfél felelős szállítási dokumentumot igényelni az eladótól a visszaküldött termékekért.
- Visszatérítés státusza– Amikor megkaptuk és megvizsgáltuk a visszaküldött terméket megerősítő üzenetet küldünk, hogy tájékoztassunk a csere vagy visszatérítés állapotáról.
- Visszatérítés feldolgozása – Ha a visszatérítést jóváhagyjuk, rögtön feldolgozásra kerül, és nem sokkal később jóváírjuk az összeget az eredeti fizetési módnak megfelelően.




